Red buslijn 75 en 30 in Hooglede‼️

Petitie_Hooglede-Gits_bussen.png

Zonder overleg wordt het volledige avond- en nachtnet van lijn 75 én lijn 30 geschrapt.

Lijn 75 zal voortaan enkel nog rijden tijdens de spitsuren op schooldagen. In de schoolvakanties rijdt ze niet meer. ’s Avonds, in het weekend en op rustigere momenten verdwijnt de bus volledig.

Dat betekent concreet: geen bus meer na het werk, geen verbinding meer voor wie ’s avonds een opleiding volgt, naar een hobby gaat of in ploegen werkt. Ook in het weekend of in de vakanties is er geen alternatief.

De inwoners van Hooglede, Gits en de hele omgeving worden hierdoor zwaar getroffen. Wie dagelijks afhankelijk is van de bus om te gaan werken, studeren of familie te bezoeken, staat letterlijk in de kou.

Met Vooruit Plus Hooglede-Gits pleiten wij dat deze lijnen volledig behouden blijven. Red ons openbaar vervoer, want onze inwoners verdienen beter.

 

 

Teken de petitie

220 handtekeningen
Doel: 300 handtekeningen

Dat betekent concreet: geen bus meer na het werk, geen verbinding meer voor wie ’s avonds een opleiding volgt, naar een hobby gaat of in ploegen werkt. Ook in het weekend of in de vakanties is er geen alternatief.

De inwoners van Hooglede, Gits en de hele omgeving worden hierdoor zwaar getroffen. Wie dagelijks afhankelijk is van de bus om te gaan werken, studeren of familie te bezoeken, staat letterlijk in de kou.

Met Vooruit Plus Hooglede-Gits pleiten wij dat deze lijnen volledig behouden blijven. Red ons openbaar vervoer, want onze inwoners verdienen beter.

 

 

Petitie_Hooglede-Gits_bussen.png